„A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) mindkét csoportban a húsvéti ünnepkörrel foglalkoztak a tanulók, az ünnephez illő dekorációkat készítettek, tojásokat díszítettek.
A tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport a logikai feladatok mellett az írásbeli osztást gyakorolta. A másik csoport a nevezetes sorozatok matematikai szabályszerűségeivel és számelméleti kérdésekkel foglalkozott.
A heti tematikus foglalkozások témái:
„A” komponens:
- A témája az egyenlőség az osztályban és az iskolában. Célja: megérteni, hogy az egyenlőtlenségek szükségszerűek, de nem mindegy, hogy milyen mértékűek, miből fakadnak.
„B” komponens:
- Hazánk szomszédos országaival foglalkoztak (zászló, himnusz, főváros, nevezetességek) a gyerekek. A megszerzett ismeretekről totó formájában adhattak számot a tanulók.