A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) az egyik csoport évzáró közös, játékos partit (summer-party) tartott.
A másik csoport is évzáró, közös, német nyelvi játékokat használó partit tartott.
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az utolsó iskolai héten a tanév végi felmérésekre való készülés miatt két-két foglalkozást tartottak.
Az egyik csoport az első foglalkozáson a számkörök bővítésével fejszámolási feladatokat gyakorolt, ezen kívül logikai játékokkal foglalkoztak. A heti második foglalkozáson játékos, logikai fejtörős évzáró versenyt rendeztek.
A másik csoport az első foglalkozáson az arányosságokat, az egyenleteket ismételte át. A heti második foglalkozáson játékos, logikai fejtörős évzáró versenyt rendeztek.
Tematikus foglalkozás – „A” komponens:
A következő óra során a munka-szeretet, az értelmes alkotó munka fontossága, a különböző foglalkozások játékos megismerése történt meg.
„B” komponens:
A következő tematikus foglalkozás témája az Európai Bizottságról szólt, jelentősége, feladatai, képviselői. A gyerekek az internet segítségével gyűjtöttek anyagot a témában.