„A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) az egyik csoport ismétlést szolgáló játékokat játszott.
A másik csoport a tananyaghoz (Lektion 19-20.) kapcsolódó német online feladatok megoldását gyakorolta.
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport a számrendszerek bővítését tanulmányozta, ezen kívül logikai játékokkal, versenyfeladatokkal foglalkoztak.
A másik csoport gyakorló logikai feladatokat oldott meg Róka Sándor matematika feladatgyűjteménye alapján.
„A” komponens:
A heti tematikus foglalkozás keretében az iskolai kapcsolatok és barátságok jelentőségéről beszélgettek a gyerekek. Kiemelték a társas kapcsolatok tudatos alakítását.
„B” komponens:
A tematikus foglalkozás témája az EU-s országokban használt nyelvek, többnyelvűség az Európai Parlamentben. Beszélgettek a Parlament munkájáról, a képviselők nyelvhasználatáról.