„A” komponens:
A nyelvi foglalkozások (angol és német nyelven) az egyik csoportban a pünkösd hétfői ünnepnap miatt elmaradtak.
A másik csoport a tananyaghoz (Lektion 15-16.) kapcsolódó német online feladatok megoldását gyakorolta.
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport Római számokat ismételte át és helyi értékes feladatokkal foglalkozott. Ezen kívül logikai rejtvényeket oldottak meg (G Nagy László: Könnyű, mint az abc, A világ legújabb logikai rejtvényei)
A másik csoport a matematikai átlagok tulajdonságait elemezte, és ezzel kapcsolatos feladatokat gyakorolt (Róka Sándor: Szakköri kalauz)
„A” komponens:
A heti tematikus foglalkozás keretében a mindennapos mozgás, sport, testnevelés fontosságáról beszéltek a gyerekek. Mozgásos játékokat játszottak.
„B” komponens:
Az EU egységéről beszélgettek a foglalkozáson. Szóba került a különféle kultúrák, hagyományok és nyelvek sokfélesége, a közös cél: a béke és a jólét.