„A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) az egyik csoport olvasott szövegértés alapján rajzot készített.
A másik csoport a tananyaghoz (Lektion 13-14.) kapcsolódó német online feladatok megoldását gyakorolta.
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport a négyzet és a téglalap tulajdonságaival, kerület és terület számítással kapcsolatos feladatokat gyakorolt.
A másik csoport egyszerű szöveges feladatokat oldott meg visszafelé való gondolkodási műveleteket felhasználva (Róka Sándor: Szakköri kalauz).
„A” komponens:
A heti tematikus foglalkozás témája az önkéntesség fontosságának megbeszélése volt. Kiemelték a környezet megóvása érdekében végzett önkéntes munkát, amelyben már mindannyian részt vettek.
„B” komponens:
Ezen az órán a gyerekek EU totót játszottak. Olyan kérdésekre próbáltak helyesen válaszolni, mint hány tagország van, mi az EU jelmondata, mekkora az EU területe stb. A játék végén kihirdették, hogy ki a nyertes, kinek sikerült a legtöbb helyes választ adni.