„A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) az egyik csoport a foglalkozások angol elnevezéseivel foglalkozott és ezeket alkalmazó közösségi játékokat játszott.
A másik csoport a tananyaghoz (Lektion 11-12.) kapcsolódó német online feladatok megoldását gyakorolta.
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport az idő mérésével, az időpont és időtartam fogalmainak tisztázásával foglalkozott.
A másik csoport egyszerű egyenletek megoldását gyakorolta, valamint logikai feladatokkal dolgozott (Róka Sándor: Szakköri kalauz)
„A” komponens:
A heti tematikus foglalkozás témája a partneriskola megismerése volt. A gyerekek megismerkedtek az internet segítségével Somogyfajsz településsel és olvastak az iskoláról.
„B” komponens:
A heti tematikus foglalkozás keretében „Mit tesz az EU?” címmel az unió intézményeinek, tevékenységeinek megismerése folyt.