„A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) az egyik csoport levelek címzését, rövid levél írását gyakorolta angol nyelven.
A másik csoport német nyelven nyelvtani feladatok megoldását gyakorolta (Planetino, Beste Freunde) online felületeken.
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport a sok problémát jelentő írásbeli osztással foglalkozott, logikai fejlesztésként pedig különböző torpedó variációs problémákat oldott meg (G. Nagy László: A világ legújabb logikai rejtvényei).
A másik csoport arányos következtetésekkel megoldható logikai feladatokat gyakorolt (Róka Sándor: Szakköri feladatok 1) .
A heti tematikus foglalkozás témája :
„A” komponens:
- A következő foglalkozáson a társadalmi egyenlőség, felelősségvállalás volt a téma, valamint a különbözőségek típusai, a különbözőségek megismerése, okainak feltárása, elfogadás. Szociális érzékenységre, toleranciára nevelés. A gyerekek kötetlen beszélgetésben mondták el a véleményüket az előadás után.
“B” komponens:
- EU működése. A nemzetközi közösség legfontosabb feladatai, intézményei. Az ismeretekről kvízkérdések megválaszolása során adtak számot a tanulók.