A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) az egyik csoport angol nyelven a számokkal foglalkozott, és ehhez kapcsolódó játékokat játszott.
A másik csoport német nyelven nyelvtani feladatok megoldását gyakorolta (Planetino, Beste Freunde)
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport továbbra is az írásbeli osztást gyakorolta, valamint logikai fejlesztésként bűvös alakzatokkal foglalkoztak (Brenyó Mihály: Szakköri feladatok).
A másik csoport táblázatok és grafikonok értelmezésével foglalkozott, valamint algebrai logikai feladatokat oldott meg (Róka Sándor: Szakköri feladatok).
„A” komponens:
A heti tematikus foglalkozás témája:
- a testi-lelki egészség volt. Ennek része a napirend strukturálása, az egészséges életmód.
„B” komponens:
- Vaktérképen megkeresték, berajzolták a 27 tagállamot. Kontúrozták a schengeni határokat, meghatározták ennek fogalmát.