„A” komponens:
A nyelvi foglalkozásokon (angol és német nyelven) az egyik csoport színes esernyőt készített, és az elkészült ernyőt mutatta be angolul.
A másik csoport a tananyaghoz (Lektion 17-18.) kapcsolódó német online feladatok megoldását gyakorolta.
A matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon az egyik csoport a törtekről tanultakat ismételte át, valamint kerület és terület mérésével foglalkozott. Motivációként logikai társasjátékokkal játszottak.
A másik csoport skatulya elves logikai feladatokat oldott meg, valamint a lehetetlen-lehetséges-biztos esetek fogalmait tisztázták (Róka Sándor: Szakköri kalauz)
„A” komponens:
A heti tematikus foglalkozás témája az önkéntesség, egyenlőség az iskolában volt. Megbeszélték az önkéntesség fogalmát és példákat hoztak az iskolai önkéntesség gyakorlására. Az óra második felében pedig az egyenlőségről beszélgettek. Sok gyerekben az egyenlőség az egyformaság fogalmával volt azonos. Sikerült a fogalmat tisztázni.
„B” komponens:
A heti tematikus foglalkozás témája az EU egységes piaca volt. Az elsajátított ismeretek számonkérése Totó formájában történt.